Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Monday 21 November 2011

Recent Activities..

22112011

2111201- Malaysia memenangi pingat emas Sukan SEA ke 26 dlm acara Bola  Sepak (Ibu Segala Emas) dengan menewaskan Indonesia. Aku mmg fan of football. Really proud of Malaysian Player yg x mudah mengalah mcm dulu2. Kire Bola kita ade peningkatan la ni. Good job,juz from my observation, our Harimau Muda still have a lack of skill striker. Striker yg ade mmg hampeh. kikiki.Sorry kutuk tp aku mmg bengang dengan Si no. 13. penalti pun x dpt score.Buat malu jd striker, defence lagi teror score dari kamu. Semoga lepas ni ade improvement. All the best for next 2days game for pre-olimpic selection against Syrian Team. 

Sekejap je bulan Nov pun akan melabuhkan tirai, then December will come..than 2012 will arrive..waaa sekejapnye masa berlalu. Pejam celik pejam celik rupenye dah lebih setahun aku kenal dengan encik debab.Tapi biasela masing2 sengal ubi, x ngat pun tarikh ulang tahun perkenalan.dah lepas sebulan baru ingat. xpela janji tarikh ulang tahun perkahwinan nnt dia x lupe. Aku kenal dia around October 2010, masa kenduri salah sorg ofismate. Skrg ofismate tu pun dah jadi bapak budak.hehehe. Kwn 3 bulan dia terus ckp dia mmg rasa aku pilihan hati dia. Stail aku lak senang je, kalo btl suka n serius g la jmpa family. Then early 2011 dia dh smpai kg aku menghadap mummy n papa kunun dgn gantle nye. Alhamdulillah mudah je diterima.mungkin mmg jodoh kami. Moga bekekalan hendaknye.

Wedding preparation? So far dah terhenti disini, lepas shopping barang2 end of October haritu, semangat persiapan kawin aku pun dah lost pulang ikut en.debab balik JB. hehehe.
Tunggu bulan 12 nnt la baru start pk balik. Skrg ni tenang2 dulu,kumpul duit dulu.Nnt senang nak listkan ape nak beli kalo duit dah byk.hehehe.

No comments:

Post a Comment