Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Wednesday 28 December 2011

Goodbye 2011

Lama rasanya meninggalkan blog ni, sejak2 rasa give up xtau how to make my blog fun. Emm tp xpela.slow2 ade mood nnt aku blaja how to decorate a blog. For time being lets its be my personal journal only.
Pejam celik pejam celik, 2011 akan meninggalkan kita kurang 3 hari saja lagi. OMGucci!!hahaha cepatnye tahun ni berlalu. Sangat2 x terasa. So tetibe mood nak menyingkap tabir sepanjang 2011.hikhikhik.

Januari 2011- 3/1/2011: Dapat Blackberry bold from MD as appreciation gift to performing staff. Tq boss kalo x kerana boss i x pandai BBm.hehehe.
7/1/2011: Mr.Fiance proposed my to be his soul mate till the end. I do even i juz know him less than 3 months. Really feel he's the best man created for me. InsyaALLAH.

February 2011 - Mood bercinta.hahaha. Hari2 msg hari2 call.tp x dpt jumpa hari2 sbb jarak yg memisahkan kami. In same time sgt bz dengan kerja, office baru lepas dapat ISO 2008:9001 certification, me as document controller of course have a big responsibility to make sure our ISO system implement smoothly.

March 2011- Alamak lupe la ape big agenda happen this month..oh ya! End of March, my fiance(BF that time) came to Teluk Intan to meet my parent and get their approval and bless. Alhamdulillah, my parent easily accept him. Walaupun mula2 aku rasa x terima kot sbb mcm x menepati kretiria jerk.hahaha.but my Mummy and papa aku bkn mata duitan.aku jerk yg agak $$$$ sket.hahahaha.

April 2011 - Bz with work and personal life, at the same time, my Bff Miss Saadah bz with her wedding preparation. aku pun nyelit jugak la wat2 bz. hahaha.now she already become Mrs and going to be a mom in early 2012. InsyaALLAH.

Mei 2011 - wohooo. 1/5/2011 Big days for Miss Saadah when she change her title to Mrs Saadah. And....................also big days for me. Since Saadah and my fiance from a same hometown.(Meet Mr.Fiance arranged by Mrs. Saadah).So that i take this opportunity to meet my future Family In Law. Omak..mmg sgt nebes that day.  Tp alhamdulillah, so far diterima baik oleh bakal mak n ayah mentua. Siap FMiL directly tnye bile nak kawen??erk soklan tu patut ditujukan pada angah ye makcik.tu la jwpn aku.hahahah.slamber jerk.

June 2011 - Hooo...the month that always being my most important and countable month. Which is my 25th birthday fall this month and also my papa birthday, also 1days different with my b'day. And also my engagement also held on June 2011. Waaa jap je da 6 bln kita tunang kan encik debab. Lupe dah saye.

July 2011- July my eldest bro birthday, abgku dah 30thn bile lg nak dpt kakak ipar ni. And also July jugak uncle kesygan aku dtg from far away land. Sgt enjoy ketemu uncle and auntie yg sgt sporting wlpn dh 6years x jumpa.aku pun ingat2 lupe wajah diaorg. Tapi best ttp jugak kamcing.huhu. Miss to hang out with them again. Suke tgk poket uncle aku.kepok2 dgn duit.hahahah  $$$$$ sungguh saye. Then end of July kami mula serius merancang ke arah persiapan perkahwinan. Org sebok shopping raya masa S-card day, kami sebok crk barang hantaran, last2 dptla kasut n wallet je. Sbb over crowrded kt SOGO itu.

August 2011 - Puasa dan hari raya..puasa and raya terakhir aku sbg anak dara sunti mummy and papa, sob sob sob.tahun dpn mesti x dpt lepak kg lama2.ape pun da letak syarat 1st year kawen kene balik rumah saye, sbb kg saye jauh.eehehehe

September 2011 - BZ BZ BZ...internal audit...jap je dh masuk suku ketiga 2011.And also happy 32th anniversary to beloved mummy and papa.

October 2011 - Shopping baju kawen.beshnye.Shopping cincin kawen. yeye best2. tp byk lg x shopping ni. And also happy 22nd birthday to my younger brother. Love u albes.

November 2011- Bz ngan internal audit. Mood nak kawen menurun. Sebok g majlis kawen org jerk.

and here come December 2011 - End of year. Ari2 gaduh dgn mr.debab sbb preparation kawin x watpe lagi. Dia kata sabar sabar dan sabar.

Welcome 2012 moga tahun ini akan jadi tahun yg lebih baik dari tahun2 sebelumnye. Less than 6 month to go before I'm officially owned by Mr.Debab.


No comments:

Post a Comment