Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tuesday 1 November 2011

Checklist lagi!!

Assalam...

Kalau semalam checklist untuk barang2 hantaran yg dah beli n x beli lagi. Hari ni lak aku nak update checklist barang2 untuk nikah+ kenduri. Yang ni mmg sangat banyak yang x beli lagi. So far aku list kan mana yang aku ingat.

NIKAH:-
1) Baju Nikah (P) = Done. Dah siap jahit dah.Color (Putih bersih)- konsep Kurung moden kain kembang. Hahaha xtau la aku mcm xde konsep je.More to Hindustani Tradition.

2) Baju Nikah (L) = Kain dah beli, x jahit lagi. (myb my Future MIL akan jahit sendiri utk anak kesygan dia). Konsep- Baju melayu je. Nak nikah lagi skali boleh pakai lagi. Hahaha.. Dont u dare encik debab.

3) Tudung= dah beli tp mcm x puas hati.kalau jumpa yg lagi better akan beli lain.hehehe.

4) Veil= blum carik lagi. Kawan2 sape yg ade veil color putih silver tu pinjam2 kan la kat aku.ehehe.Jimat punye pasal.

5) Kasut (P) = dah beli.love this sandal's tp bit high heels, xtau after married akan pakai lagi ke x.

6) Kasut (L) = blum beli lagi. En.debab cakap nak pakai slipar jepun je.aku kata suke hati awok la.bkn sy yg malu nnt.hehehe.

7) Samping = prefer silver white. masih mencari.kalau boleh nak pinjam je sesape yg ade.hehehe

8) Songkok = dah beli awal lagi. My future mother in law semangat beli utk anak dia.x sabar nak suh awok kawin la tu.

9) Mas Kahwin = dah ade kot.:)

10) Rantai batal air sembahyang = lom lagik.aku dah survey, tggu dia standby duit.hahahah

11) Borang Nikah =bulan 4 baru pk

12) Hiv test =sama jugak

13) Sijil kursus kawin = aku done.(zaman blajar dulu dpt kursus murah kat kolej2/U mmg byk ade). Dia, blum lagi.G sorg2 jela kat JB nnt. xpun ajak la kawan2 baik awok tu.hehehe

14) Lagik......aku blank.


No comments:

Post a Comment