Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Thursday 3 November 2011

Hari INi aku HaMp!r MeMalukAn DiR! sEnd!Ri.

Hari ini 3/11/2011

Pagi sebok dengan keje mcm biase kt pejabat. Tghari ade urusan dengan arkitek landskap dekat Serendah,
so turun dari opis terus menonong arah keta, tetibe ade sorg mamat lalu depan aku, dia bukak pintu keta aku. Aku x unlock lagi, jadi aku pandang dia dengan muka konpius, dia pun mcm tu.nasib aku jauh dr keta tu lagi. Skali salah kereta da...aku lupe pg tadi parking full, so aku park keta kt non-fovourite place. Tetibe bila tghr sibok crk kat tempat biase. Nasib la aku x g sound mamat tu.nasib aku cepat2 sedar yg tu bkn keta aku. Pengajaran= Jangan over confident. hahahaha.

No comments:

Post a Comment