Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Friday 6 January 2012

January 2012

Pejam celik pejam celik dah 6/1/2012 bersamaan dengan hari jumaat.
Secara teorinya hanya tinggal 5 bulan je lagi aku bakal menamatkan zaman bujang.
huaaaa...scary mary lak.

So far persiapan aku berjalan lancar berdasarkan ceklist2 yg telah disedia kan oleh laman web ni.
http://www.setelkahwin.com/. 

Aku rasa mcm teratur je persediaan aku.xde la blur x bertempat.lg2 aku ni yg 1st bakal kawin. xde experience handle majlis kawin dlm adik beradik sndiri.selama ni dok tgk cousin2 jela.

Baru dapat berita kemungkinan akan ade 2 lagi wedding our big family. My cousins daughters will get married soon. Omak jgn clash tarikh ye. Ank2 buah ku bg auntie kawen dlu ek.hahahah.

Sad thing are, until today Mr.debab family not call my parent yet to confirm our wedding date. Sedihnye, org dok psyco2 suh stanby kad kawen cepat2. Even unformal date mmg da ade, tp yela mak ayah aku kuat pegang adat, diaorg lets guy side yg buat keputusan. But sedihnye en.debab x faham pun keadaan aku.Semua lengah2 sabar2. tension sgt. aku malas nk pressure bab2 ni nnt jd gaduh. org kata nak2 kawin ni benda kecik leh jd besar.

Sedihnye...end of my post.



No comments:

Post a Comment