Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Tuesday 3 July 2012

Wedding Review: Bridesmaid

Hi, lama rasanya dd away. Bz yang amat sangat dalam urusan menstabilkan life sebagai isteri, anak dan seorg gadis bekerjaya. Gadiskah lagi???hahahaha.



Arini dd nak review pasal bridesmaids. Tapi bkn review yang menarik sebab angan2 dan cita2 saya untuk punya bridesmaids yang sedondon tidak berjaya kerana kekangan bajet.tapi x frust sangat sbb still dapat bagi diaorg bridesmaids button yang cute mute ditempah dari CIK SOULMATE. Tapi still x dapat bergambar dengan semua mereka. Ditambah pula angan2 nak bergambar dengan photogurl2 comel saya juga tidak kesampaian. Disebabkan oleh faktor OP saya adalah adik saya. Sekarang baru menyesal sangat sbb x hire OP. sepatutnya this thing x happen since my brother have an assistant, which should take over my brother job in my wedding. But since that gurl have something important in between, i terpaksa redha. So ni jela gambar2 yang ade. 




Gadis dulang with Bridesmaids button by cik Nuie
Photogurl with their dresses

Angan2 sebenara nak bergambar dengan all 7 gurl atas pelamin tapi sbb bz lupa langsung, dah habis majlis baru teringat. Frust gile rasanya. Yela kadang2 org kata kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan. Huhuhu

2 comments:

  1. xpe2.myb dr op nti ada kot
    nk minx izin amk gmbr blh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Nuei ambikla
      OP sy mmg adik sy
      xde OP lain dah.
      sbb dia mmg OP utk wedding
      tapi bile wedding kakak sndiri kan jadi tuan rumah
      so x smpt nak snap gambo

      Delete